Städning, nu får jag lugna ner mig

Kanske inte bra att hålla igång som jag gör, magen känns sten hård så får väll allt varva ner nu.
Men maten är fram tagen ur frysen, ska baka bullar och kladdkaka snart så det är klart innan älsklingen kommer hem. Skulle ju vilja hinna med att hoppa i dushen men får se om man gör det.

Blir så ledsen har gjort av med min sladd mellan mobilen och datan. Har varit av med den sedan vi flyttade ifrån Tunhem och är verkligen inte männsika att hitta den fast att jag har dragit upp nästan alla låder och letat runt.
Hittar jag inte den snart så måste jag handla en ny för att jag jätte många bilder på mobilen som jag snart måste lägga över.

Måste snart hämta hem sy maskinen också. Har värsta bra ideén med att sy hundplädar. Har ju täcke som vi inte använder längre och massa lakan som är dags att göra sig av med. Dock får inte Grimm ha dem då han är helt otrolig med att slita i sönder dem.

Ha det NiCe

Vår lille bock som står och äter utanför huset.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0