Snart jul

Inte klokt vad detta året har gått fort, i morgon är det julafton och veckan efter är det nyår och sedan är det ett nytt år.
I morse var jag med om något riktigt häftigt, innan har den lille bara sparkat så att magen har hoppat till men i morse när jag låg och tittade på magen så rörde sig den lille sakta. Magen rörde sig sakta uppåt och åt sidan, jag la handen och kände rörelserna. Skit mysigt. :)

Idag blir det att röja runder här, plocka plocka och plocka, vi har snart bott här i två veckor eller ja vi har varit hus ägare nu i två veckor men vi har inte kommit i ordning än. Så idag måste jag verkligen ta tag i saker. För ikväll få vi gäster. Så snart blir det att man sätta igång Jay smith och lyssnar på han medans man går här och plockar.

Tror att jag fortfarande är för kyld för har verkligen ingen smak i munnen allt jag dricker eller äter smakar nothing. SUCK.. Antingen kan skiten bryta ut eller så kan det förrsvinna det behöver inte vara så hära.

Satt och funderade innan på hur man kan locka fler blogg läsare. Jag har ingen aning om hur många som läser min blogg det är liksom inte någon som kommenterar, eller ja ingen någon stanns har jag fått kommentar. Kanske behöver en ny blogg ändå, photoshopen vill ju inte fungera som den ska så det kommer ju ta en jäkla tid för att få fram en bild. Kanske ska lösenordsskydda den också så har man i allfall koll på hur många som läser den.
Ja jag får fundera på det nu under jul och nyår.

jag fick alldrig mina jul kort skickade och jag som har suttit och ritat och fixat med det under tiden vi bodde i det andra huset. Skrivaren vill ju inte som jag. Men tänkte att jag lägger upp bilden på FB i stället.

nej om man skulle sätta igång så att man kommer någon stanns idag.

Skriver kanske senare
Ha det Nice

Acke med världens snyggaste utseende, han tycker sin matte är skit tråkig när hon städar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0