Morgon

Mycket inponerad av Sigge. Vaknade till i morse och det försa som slog mig var att, fan jag har glömt att sätta in chokelad kartongen i skåpet igen. och sigge som har sovit i rummet.
Jaha hur kan där se ut nu.

Kommer ner och ska sätta igång och rasta hundar så ser jag att lådan står lika fin och orörd på bordet. Väldigt duktigt av han.
Då han ibland kan bita i sönder mjölk packeter eller annat som vi har lämnat på bordet under natten. Men chokelad kartongen hade han allt låtit bli.

Så alla hundar har varit ute och blivit rastade och jag har precis själv fått lite frukost i mig. Har väntat på att Joakim ska ha stigit upp och nu blev jag nästan lite sur och sa nu måste jag äta frukost.
Men när jag vaknade i morse var jag inte alls hungrig nästan mådde lite illa av att jag gick och la mig propp mätt igår.

Vad händer idag då.
Tänkte ta ett lydnads pass med Sigge och grimm där ute. Sedan blir det trimmning, klippning och badning för Lotuz idag. De andra hundarn är ingen idee att göra vid nu. Specielt inte inte acke och grimm som hade frusit ihjäl om de badar.

Annars tänkte jag fixa lite med bilder och sätta dem i ramar så att tavlor kommer upp på väggen. Lovar att fota innan och efter. Tänkte lägga upp några bilder här under på hur det ser ut nu, det var under veckan så lite till har hänt.

Men ska sätta igång nu. Sedan blir det att baka lite idag också. Stryka och lägga in tvätten. Kvällen kommer väll allt avslutas med en skön dush kan jag tänka mig.


Vardags rummet med en sigge som sträcker på sig

Här har vi köket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0