Morgon kaffe

Finns det något godare på morgonen än kaffe, tror inte det. När man går ut med hundarna och sedan matar dem så snurrar morgon kaffet i huvudet. Det är det kaffe som är godast på hela dagen.
Kommer aldrig att klara mig utan mitt morgon kaffe :) Precis den första klunken som är den godaste.

Jaha då är det måndag idag då, i morgon ska jag ner till Lärcenter och sätta mig och söka jobb samt prata med en studievägledare angående att läsa upp lite ämnen när jag ändå snart kommer att gå hemma. Dagarna kommer bli mer än full späckade här hemma år 2011.

Sitter och leker med foto pogrammet som jag tog ner igår, så får fixa lite med hemsidan också.
bloggar mer sen idag
ha det NiCe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0