Julafton

Då är vi hem kommna för en bra stund sedan hundarna rasatade och matade.
Har verkligen haft en kanon mysig julafton med familjen Arvidsson. Det bjöds på en massa skratt och bästa var när vi satt allesammans och hittade på namn till den lille i magen. Underbara namn vi kom på :) hehe
Fina julklappar fick vi också, vi fick av Joakims föräldrar koppar och en fin hjärt skål, och en fin handuk av Jonatan som han hade gjort själv, bilder kommer upp i morgon på allt vi har fått.

Nu ligger Grimm och Acke bredvis mig här i soffan då vi inte har eldat på hela dagen så är här riktigt kallt.
Dock var jag lite dum nu när vi kom hem och åt lite chokelad samt en clementin och nu känner jag mig alldeles för mätt. Inte bra alls. Varför kan jag aldrig låte chokelad vara och varför skulle jag ge mig på en clementin.

vad som händer i morgon det vet jag inte. Det blir en lugn dag med hundarna. Har planerat att ge mig ut med hundarna i morgon och tjecka lägget här runt om kring.

Pratade även med min mamma på skype när vi kom hem och mammas syster samt kusinen och så klart mina underbara syskon denise och sofia.. Sofia hade fått små leksaker och denise hade fåt en laptop. Så i morgon blir det att prata med henne på skype.

Nej nu får man allt titta lite på tv innan det är dags att krypa ner i sängen. Ögonen är rätt trötta fast man sov lite förlänge idag... :)

Ha det NiCe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0