Index

Här är en flicka som jag saknar väldigt mycket.

Lärde känna Marianna och Index förra året på hösten då vi gick samma allmänlydnads kur. det sa klick mellan oss alla och efter det har jag passat denna underbara lilla tjej många gånger.

Saknar henne otroligt mycket. Hon och grimm är verkligen så speciella tillsammans och totalt galna.

Här på bildern har hon precis gått in i vecka 8 och vad ultraljudet visade så ska det vara 12 små underbara Index valpar. Finaste och tjockaste flickan på jorden :)

Planerna var/är att jag skall ha en valp ur denna kombinationen. Men när det bästämdes var jag ju själv inte gravid och väntade liten. Så tankarna snurrar massor i huvudet...

Då jag själv rör mig som en dräktig kviga och har fått kraftig foglossning.

Vill ju mer än gärna ha en liten galen Bosse/index kombination med världens underbaraste mentalitet samt nos.

Massa pussar till den underbaraste Tiken på jorden

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0