Hem kommen

Då var vi precis hem kommna efter att ha varit på besök hos Joakims mormor och morfar. Så otroligt rara de är.
de bjöd på en massa gott så både jag Joakim och den lille är mätta och belåtna :)

Så nu håller Joakim på att göra rent pannan medans jag har dammsugat över huset och går och små plockar. Väntar på att varm vattnet ska komma igång så att jag kan diska lite.

Införskaffade oss en hund trimmer idag så hoppas att den är bra.

Annars blir det lungt ikväll, blir nog att vi går här och små plockar. Vi har kommit överens om att vi ska ha söndagar som stor städnings dag då jag behöver hjälp med att städa nu. Dammsugaren kan jag dra runder med, ja det andra kan jag också fixa men det går lite mer sakta än vad det brukar göra.

Skrev ett inlägg tidigare idag, men vårt internet är inte det bästa och lyckas logga ut sig själv.
Men igår var det en full späckad dag. dagen började med arbets förmedlingen kvart i elva, efter det blev det hem rasta hundarna och sedan kom Joakim och hämtade mig igen och så blev det banken, foder handling och vecko handlaning. Så nu är här lager och nu i veckan kan jag baka.

Sedan han vi knappt hem innan Jhon, Angelica och felicia kom med pizza och kebbab tallrik.. Mumms.. Så det blev en mys kväll tillsammans med dem och lille bus ungen felicia som är så goo. Pratar en massa men man förstår knappt hälften sedan ska vi promenerar runt och titta på saker.

Så kvällen avslutade vi med att sitta på internet.

Har väll inte mycker met att skriva nu. Tänkte jag skulle skicka min ansökan till Freestyle utbildnignen som äger rum i vår. Vill verkligen gå den och jag har ju inte haft något internet så har inte kunnat svara på mailet än.
Så nu hoppas jag bara på att jag kommer med. ^^

Ha det Nice

Kommentarer
Postat av: angelica

tror du att du kommer kunna gå den i vår om bebisen kommer då? :P det va mkt trevlig kväll så det tackar vi för och hoppas att det blir snart igen :)

2010-12-18 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0