Hatar Photoshop

Nu har jag suttit i två dagar med Photoshop och hålt på med en ny lyoute till bloggen och den är inte klar. vanligt vis brukar det ta en dag om man sitter konstant med det hela tiden. Och nu när jag även börjar komma mot slutet med bilden så är jag inte äns nöjd. Ett stort enormt SUCK..

Joakims lilla syter Denise tipsade om ett pogram som jag tog ner gratis nu innan idag som värkar jätte skoj, jag lyckades i allfall trycka till med att göra mig själv till en knäpp gök :) Så får allt lära mig mer med det pogramet med tror inte att det går att göra en lyoute med det, eller så kanske går det. Får titta på det mer i morgon.

Annars så är det fult ös i magen i kväll, den lille tänjer och sträcker ut magen så att det känns som att jag ska spricka i mellan åt. Älskar min stora gosiga mage.

Snöade gjorde det nu med innan när jag var ute med Sigge och kvälls kissade han. Ush så tråkigt med snö, nu är julen över och då kan snön försvinna. Nu vill vi ha vår.

Nej nu ska jag allt krypa ner och sova så att man inte sover alldels för länge i morgon. Har en del som jag ska fixa med i morgon.

Ha det NiCe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0