Freestyle instruktörsutbildning till sommaren


Fick precis mail ifrån en av dem som ska hålla i instruktörsutbildningen till sommaren.
För det första stod det att det var det mäst utförligaste brev hon hade fått, och under det stod det att det är själv klart att ni kommer med.
Så till sommaren åker jag och Grimm och utbildar oss. Ska verkligen bli skit skoj :)

Det får ju allt vara planering när det nu i mars kommer en liten. Så boende måste fixas under de dagar det är.

Så nu blir det att jobba på med Grimm så att han är i bra form när vi ska börja. Både han och jag har haft lite paus i vår träning. Men nu är jag fruktansvärt taggad på att lära in en massa nytt :)

Nu kommer jag att sova otroligt gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0