Försäkringskassan

Suck
Satte mig precis med alla dem papperna och läste igenom. Fattar verkligen nadda.
Fattar verkligen inte varför de ska göra det så komplicerat. Man kunde väll fortsätta med dem gammla som jag skrev i innan men nej då. De gör allt för att man inte ska förstå och skriva i fel.

Så nu harj ag kommit fram till vad min mondag kommer att bestå av.
Ringa försäkringskassan
Ringa banker
Ringa något annat ställe

tråkigt tråkigt med en massa pappers arbete. Ush ush ush

Nej i morgon fixar jag lite med papper sedan får jag ta mondagen till resterande papper som är kvar.
Hatar verkligen pappers saker när jag inte fattar huir jag ska skriva i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0