Blir toookig

blir tokig på photoshop, nu när jag äntligen är klar med en bild ja då går den inte att spara för weben. Så nu har jag försökt tre gånger och alla tre gångerna har den hängt sig så nu sket jag på det.

Ska kolla upp lite andra saker i sället efter att vi har ätit kladd kaka.
Hemsidan har kommit upp nu så det är bara att titta in. www.workingpaws.se

Annars har dagen varit lugn, lagade pannerad julskinka med mackaronstuvning, stekt svamp och lök. riktigt gott blev det, så det blir att vi gör det fler gånger. Första gången jag pannerade och det blev kanon. Eller hade jag bara en riktigt tur. Dock är spisen för bra, den blir varm för snabbt iband så att man bränner men idag lyckades jag nästan med att inte bränna till något förutom svampen.

Ha det NiCe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0