Agria

Har precis suttit i samtal med Agria.
Jag har verkligen varit i mot agria hela tiden och är nöjd med If försäkring på mina hundar.
MEn nu satt jag precis och pratade med en kille på agria och jag stälde verkligen en massa fråger till han.
Så nu ska jag få en hel bonte med papper hem skickade så att jag kan läsa.
Så tänkte att jag skulle göra så här att jag skulle sätta mig ner och gemföra allt med IF om vad som gäller bra och dåligt mm.

Kanske händer att man byttar till agria, men jag ska först ha suttit ner och läst en massa om det.

Nu är jag lite mer männsika än vad jag var innan idag. Har sovit idag och det har varit full fart i magen. Jag har verkligen inte fått något gjort här hemma idag så här är ordentligt skitigt kan jag medela. ^^ Tur ingen ska komma hit.

Hundarna ligger och sover över allt här i huset. Acke och Grimm har jag inte sätt röken av idag.
De har legat inne på toalet på det varma golvet. Grimm som älskar värme över allt annat och skulle mer än gärna ligga inne i en spis älskar golvet. ^^ Tokiga hundar

Har inte satt mig ner och skrivit ner från till MVC i morgon. Dumma mig
Men hoppas på att det studsar uppe en massa fråger när vi väl sitter där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0