Nu är man upp flyttad

Ja då var man upp flyttad nu.
tänkte inte skriva så mycket nu om det hela utan det kommer i nästa blogg inlägg i stället.
Men kände ändå att jag får skriva att jag lever och att man är flyttad uppåt nu.

Har inte riktigt hunnit känna efter hur det känns än då, det är fult med kartoner som ska upp, ja med andra ord saker exakt över allt.

Men nu snart ska jag i allfall in till stan och skriva in mig på arbetsförmedlingen. Första gången i mitt liv som jag är arbetslös kan säga att det kommer kännas konstigt sen när man har kommit till ordning med allt.

Men nu ska jag hoppa i kläder ge hundarna mat och sedan ska vi köra innan de stänger.

Ha det NiCe

Saknar mina systrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0