Idag!!

Idag är det torsdag och äntligen dags att åka ner till skåne. Så fort älsklingen har kommit hem så ska jag göra i ordning mackor till han sedan efter han har ätit så blir det att lämna hundar och sedan bär det av neråt.
Ska bli så sjukt skoj :)

Var och handlade till mina systrar igår. Då de också är tokiga i hundar så har jag handlat varsit gosse djurs hund till dem. En sankt bernnad och en rottweiler. Sedan varsin pyssel bok med tushpennor till och varsin stor godis påse. Älskar att skämma bort mina syskon. ^^
A det blev en aning dyrt när vi var inne i skövde och handlade, men skoj var det. Ångrade mig att jag inte skuttade in på Sko punkten och handlade mig ett par nya skor. De jag har är en aning slitna sedan måste jag slänga ett par eller två par i tvätt maskinen då någon hund kissar på dem.

Annars idag har det varit lungt. Har inte packat ett ända dugg än. SUCK för mig, jag får alldrig tummen loss ^^
Men jag har i allfall gjort en lång lista på vad jag ska ha med mig ner. Så det är ju en bra början. Men det är inte så mycket som ska med nere. Typ allt som följer med ner ska med upp igen.

Sedan när man kommer tillbaka från skåne turen så blir det mycket. Sep är fullt känns det som nej men det är lite mer att göra än vad jag har haft att göra nu i aug.
Massa med arbetsförmedlingen. Någon mte redan nu på mondag som jag ska på. Så bilen måste göras vi annars vet jag ej hur jag ska ta mig in. Gå kanske. hehe.. Asa med alla hundarna så kan de sitta utanför. En lagom promenad hehe..
Ska börja jobba med hemsidan också nu i sep. Så lovar att en ny hemsida kommer att komma upp nu i sep ^^

Nej nu får jag ta och göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0