Vaknade lite ledsen

Vaknade lite ledsen idag, vet ej varför allt kändes bara lite tungt. Kanke också för att grannarna började härja ute i sin trädgård redan vid åtta tiden.
Men i allfall efter att jag hade kravlat mig upp ur sängen ringde jag kagge och efter det hoppade jag in i dushen.
Det är riktigt skönt att ta en morgon dush för att man vaknar till och man blir piggare.
Efter det diskade jag undan disken och dammsugade över. Inte klokt vad skitigt det blir på en dag.
Efter det blev det en skön morgon promenad med hundarna.
Där efter kom jag hem, tittade igenom hundsportstidningen och läste lite här och där. Medans kaffet puttrade i bryggaren.
Sedan nu har jag hamlat vid datorn som alltid.

har en kill kompis. Ja eller rättare sagt en barndoms kompis. Jag vet att han sjunger och spelar in musik.
Vet ej varför jag klickade in på hans sida men det blev bara så. :) Tur det ska jag säga.
Fick upp denna låten här under  som jag har lagt upp.
Jag blev verkligen helt parloiserad helt stilla. Efter kom bara tårarna. Fattar ej. Gås hud över armarna ja ända upp på kinderna.
Så jag bara blundade och lyssnade på låten. Så jävla bra, så jävla duktig är han på att sjunga. Vilken röst killen har alltså.

annars idag blir det lungt, kort pass idag på jobbet. När jag kommer hem så blir det grillning. var ett bra taga sedan man åt det.
Sedan blir det bara lungt och sitta framför tv och ta det lungt. För i morgon bär det av på cykel ett par timmar. Så på söndag lär man väll ha en mysig träningsvärk. :)

Nej nu ska jag pilla vidare här hemma innan jag beger mig och jobbar.

Ha en bra dag. För det ska jag ha. har blivitgladare nu sedan jag hörde låten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0