Utelåst

Ja, jag kan inte mer än att skratta. Det var så för bara en stund sedan kom jag och eddie ut ifrån hundstallet som vi håller på att bygga. Det var så att eddie skulle komma hit och såga ett par bräder bara. Och tack vare vår cackra rör i garaget så hittade jag inte sågen där inne. Där efter gick jag ut i stallet och där hittade jag den. Så jag kallade på eddie och skrattade jag hittade den så han kom in där och skulle precis börja såga, när dörren small igen. Inte mer tänkte jag på det, men när jag skulle ut så upptäckte jag att man bara kunde öppna uteifrån har ju inte alls tänkt på det. ^^..
Jaha sa jag till eddie vi är inlåsta nu, störrigt när det bara är bräder med mellanrum så att man kan se ut på gräset huset + sigge och så kan man inte komma ut. :)..
Så efter många försök så fick eddie tag i skruv så man kunde öppna inneifrån och vi kom ut ^^..
Det roliga var att ingen av oss hade tid att vara där inne, då jag skall till jobbet och eddie skulle hämta barnen på skolan.

Annars idag har det varit lungt skulle ringa en massa tel samtal men har haft sådan huvudvärk sedan jag vaknade så jag känner bara att jag inte orka sitta i telefon och anstränga huvudet.

Jag måste ha världens underbaraste amstaff pojke ^^.. Fan han ger en varje dag ett sådans gott skratt med sin jäckla hys han hittar på eller annat bus.
Igår var det ju kurs för kagge och grimm. Skarttade så när kagge berättade det.
Jo det var så att kagge skulle göra en inkallning bara på 5 meter hål och meningen var att han skulle kasta en boll när grimm hade kommit halvägs på det fem meterna. Ja eller hur att grimm kom springande när kagge sa hit.
Han fick för sig att skulle krypa. Så när kagge säger hit så lägger sig grimm ner kryper mot han och när kagge kastar bollen så skiter han i den kryper ända fram och lägger sig på sidan och spelar död.. Kagge bara tittade sig runt om kring och alla skrattade.. Ja det är min flickvän som håller påmed freestyle och det är att vara skadad och sedan spela död. Ha ha..
Så nu får vi jobba med det i veckan så att han fattar hela uppgiften hehe..
Så jävla söt han är min lile gris hund..
Så grimm går inte på en allmänlydnads kurs utan han går på allmänlydnads freestyle kurs om han själv får bestämma. för varje kurs tillfälle så dyker det upp ett freestyle moment som att titta upp när vi han kontakt öveningar, backa långt iväg när han bara ska backa en bit. Spela död när det är sitt och ligg mm..

Annars idag ska jag jobba och inget mer händer. I morgon blir det lite mer då jag ska städa bilen inför fredag och ringa en massa samtal.

ha en trevlig dag idag..

Untitled from Casandra Söderberg on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0