Uppe tidigt

idag var jag uppe tidigt men det tog ändå en halv timme innan jag kröp upp ur sängen. var ju tvungen att spola igenom filmen som vi hyrde och som vi för tredje gången somnade till.
Nja inget och hurra för om man säger så har ju sätt bättre filmer.

Efter en snabb spolning igenom filmen hoppade jag in i dushen där efter städade jag min bil och sedan blev det en härlig promenad med hundarna. Stannade till hemma hos mamma som skulle plugga.
Eddie hade även sagt att det var en otroligt trevlig kanin vi har skaffat oss. Toppsi flörtar in sig över allt verkligen :)

Efter det blev det hem och nu har jag suttit här vi datorn, har kollat lite på utbildningar mm.
Får allt se hur det blir, men allt kvittar känns det som. För det är inte förren till jul allt kan ordna sig..
Ja ja det är stort allt sammans.

Nej nu har klockan sprungit iväg, måste jobba nu..
Ha en trevlig dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0