Tiden hinner inte med

Tyckte att jag var uppe tidigt idag och tiden kändes långt men det är attans vad tiden springer iväg. Efter att jag vaknade idag så blev det en dush och efter det körde jag fram kagges bil och skulle städa den..
OO my gud den var jävlar i det skitig. Hö i bagageutrymmet efter att vi var och hämtade hö i helgen ett ton grus över allt, papper hundleksaker ja gud vete mer. det tog mig närmare en timme innan jag var klar städat. Men nu skinner den i allfall. Ja jag har ju inte damm torkat den, men det tycker jag i allfall att han kan göra själv ik med det inte är jag som kör med den.

Gu det finner verkligen så mycket jag vill göra med huset. Men det går inte, när man hör alla ser alla som håller på med sina huset. Och andra bara står och tittar på. Men på ett vis känns det jäkligt skönt för att jag vet iaffall att det inte är lånade pengar som vi gör vid huset för som man sedan ska gå och betala av i 100 år. Allt vi gör är kontant.
Men ändå man blir så jäkla sugen. Jag hoppas eller det skulle vara så jäkla skoj om det blir eller blev som jag har tänkt.
Är lite arg på mig själv också. vi håller på med hundstall och jag har inte alls tagit ett ända foto på det. nu är alla kanter uppe samt tak, det kommer bli så jäkla skoj när det är klart. Ska även inreda det i alfall man har valpar i framtiden. Men det är ett bra taga till tills det är klart. Men från och med nu ska jag fota vart ända liten förändrings som görs där.

Jag måste även skriva inget elakt alls menar jag med det, men alla skaffar barn nu för tiden. Alla verkligen, det är inte en ända person som man ser som inte har en kula på magen eller en barn vagn. Jätte skoj för de alla. Men jag måste bara säga att det är många.
På tal om något annat eller bara rakt över så tycker jag verkligen man inte ska ha för brått. Det tre punkterna som jag tycker är stora i ens liv är, Skaffa barn, förlova sig och gifta sig.
Vet en männsika som redan har gjort alla tre sakerna och är inte över 30 än.
Jag tycker att dessa tre saker är tre stora saker i ens liv som man ska se framimot. När de är av klarade vad ser man framimot då??
Kanske bara jag som tycker de tre punkterna som är de tre stora sakerna i ens liv. Det finns andra som har mer eller mindre. Aja bara en sak som jag har suttit och funderat över.

Till något helt annat så är det kagges tur att gå på kurs ikväll. Ska bli spännande att höra hur det går. Ska även bli intressant och höra om han kommer i håg det för nu kommer det vara han som kommer vara min lärare och visa :)
Kanske blir att jag får skriva ett mail till kursledaren i kväll hehe..
Ska förmodligen även träffa anna i helgen med jack så får vi träna lite. Grimm och Jack har funnit varandra och satt och tittade på varnadra förra kursen.

Oj nu har verkligen klockan sprungit iväg, ska hoppa i strumperna släppa ut hundarna i trädgården  och sedan måste jag köra och jobba. Har lite ärenden som jag innan.
Ush tycker inte om kagges bil mer, bara sterion hehe.. Den är lite kass hehe.. Min är bäst hehe..

Ha en trevlig kväll för det ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0