Midda ikväll

Kan börja med att idag vaknade jag i tid och jag var utvilad, känns verkligen skönt. Men det känns också som att det fattas något och det måste vara att jag inte har damsugat över.
Men jag har gjort en lång lista till min kära sambo till idag när han slutar.
Städa till kaninerna, dammsuga över huset, och tvätta.
jag ska sjäkv iväg på midda ikväll inte så länge blir det då jag har massor eller vi har massor att göra i morgon.
Vi ska laga mat, städa över huset, träna grimm mm och allt ska vara klart innan klockan 4 så jag kan ju bara fundera på vilken tid jag ska krypa upp ur sängen för att hinna med allt det i morgon.

Börjar bli ordning mer och mer inom det jag går och funderar på.
Ska bra få tummen loss så ska jag skicka iväg ett par mail.  ^^

Shit jag ska verkligen inte pilla på min mobil fler gånger när jag kör bil, hittade ett otroligt läskig video på facebook idag. Så kan det gå och det är det som är det läskiga.
Det skulle vara kanon om alla kunde låste sin mobiler vara när de kör. I allfall när de skickar sms, för det kan ju allt vänta tills man har kört klart, eller att man stannar till och skickar sms om det är så viktigt.

Nej nu ska jag allt packa ihoppa mina saker och släppa ut hundarna. Sedan måste jag sticka och jobba.
Får se vad som ska göras idag.
Men ha en trevlig dag idag.

Untitled from Casandra Söderberg on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0