Jag förstår inte

Jag har varit irriterad nu i två dagar. Över vad det vet jag inte. Det räcker liksom med en liten sak så exploderar jag, i nästa sekund vill jag bara sätta mig ner och lippa i mängder. As jobbigt är det verkligen.

Igår var det en reltivt lugn dag, jobbade över igår tiderna var kanon. Efter det när jag kom hem så damsugade jag över huset och la in tvätten. Och han precis bli klar tills kagge kom hem, då skuttade vi bort till mina föräldrar och sedan hem igen.
Väll hemma kröp jag ner under en filt och sov i två timmar, men jag med mitt humör när jag vaknar inte det underbaraste. Ändå själv vaknade jag, efter det började kagge med maten ris, curry, kokt kyckling så jävla gott. Älskar älsklingens mat, efter det blev det två filmer och till den 3 somnade vi :).
Vaknade 5 i morse på soffan och det var bara att gå upp och lägga sig. Dock en aning svårt att sova när man hade sovit så mycket redan innan, men tills sist gick det.
Sedan idag har älskligen jobbat. Och nu ikväll blev det lite träning med sigge och grimm. fick ju läxa från kursen så har både jobbat, med grimm, kagge, mig själv och sigge.
Blev även ett nytt stryp koppel till grimm, som passar han galant, och han värkar lyssna bättre med det när man ger ett ryck.

Nu ska jag vänta tills kagge kommer tillbaka sedan ska vi gå bort och äta pitabröd hos mina föräldrar och kladdkaka till efter rätt. blir säkert film innan vi går och lägger oss också.
Toppsi har även blivit en riktig mamma gris, ska sitta hos mig hela tiden och skuttar bara en birt bort och sedan tillbaka. Biter och gräver i filten och sedan kommer hon upp till ansiktet igen.
Men när kagge ska ge henne morrot eller klappa henne fräser hon he he.. Alla kaniner jag vet fräser åt kagge hehe...

Skriver ett par rader i morgon innan jag sticker och jobbar. Ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Denice

Gravid???



Puss puss

2009-09-13 @ 09:31:50
Postat av: Cass

Nej he he.. ^^ Hade bara en väldigt dålig vecka nu har det släppt igen ^^

2009-09-16 @ 18:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0