Har ej orkat blogga

Som vissa vet så är jag allmänt hengig nu.
Men i allfall så är det ett bra taga sedan jag bloggade. Helgen har varit full spekad. I fredags var det super trevligt. Var på midda i tomelilla tillsammans med natt skiftet som jag jobbade innan på. var jätte skoj att träffa dem andre både från andra skiftet och som har slutat.
Sedan i lördags hade jag planerat att komma upp tidigt ur sängen. Men ja jo eller hur. Klockan 11 vaknade jag, och smart som jag är säger jag till kagge vakna och det gjorde han, sedan sa jag du kanske vill sova mer ^^ Ja eller hur säger han nu har du ju dragit upp mig.
Ett snabbt besök blev det hemma hos mina föräldrar innan vi stack och handlade, trodde jag skulle ha mer tid att göra i ordning middagen som vi skulle ha med oss till mina föräldrar men klcokan bara sprang iväg och klockan han bli mycket innan vi kom iväg.
Det var fruktansvärt mycket mat, meningen var att alla skulle ha lite av varje men det var ju för mycket. och alla åt som svin bokstavligen talat, kan lova att man mådde som en stor skit efter ^^..
Innan vi kom hem hade klockan blicit mycket och vi som skulle upp tidigt på söndags morgonen.
Så när klockan ringde halv åtta så kröp man bokstavligen upp ur sängen.
klockan 9 skulle vi vara i veberöd på utställningen.
Alla hundarna fick följa med och så klart acke som skulle ställas.

Det gick jätte bra han fick HP och BIR med mycket fin kretik. Är jätte nöjd, han gick vidare till final men när jag såg att där var hundar som var mycket finnare och som jag vet har blicit bra placerade innan viste jag redan att han inte skulle komma långt där inne.

Sedan i mondes var det relativt lungt, bestämde mig att jag skulle stor städa huset efter jobbet och det gjorde jag. Skit skönt när det är ny städat.
Efter det var jag as trött så det blev vänner och sedan sova.
Sedan igår var det verkligen en skoj dag, på gymparasten som vi kallar det hade mamma ringt och hade tittat på två hundar. En blandras och en chihuaua hane. Hon viste inte vilken hon skulle ha. Jag rekomenderade hanen. Så efter jobbet blev det hem till henne och titta på den lilla via bild. Naa så söt den lille skiten var ^^...
Sedan var det dags för kurs. Så jäkla duktig är han, men det är mycket som vi måste jobba på. jag är för hård i röste och måste tränna på att vara mjukare mot han.
Sedan index som också som också är en amsaff tjej och grimm är så jävla söta till sammans. Så fort de får tjansen ger de varandra en smygg puss. Så innan korsen slutar ska vi ta ett kort på dem tillsammans.. Verkligen ett gulligt par dem är. Och index är en sådan otroligt trevlig amstaff tjej.

Sedan idag så har jag jobbat och sedan efter jobbet har det konstant varit fult upp. Först var det hem och hämta en pärm sedan bar det av tillbanken tillsammans med eddie. efter det blev det hem och hälsa på den nya familjemeddlemen som mina föräldrar har skaffat sig.
En lite chihuwhua eller hur det stavas. En trevlig lite pigg gosse. skulle lätt kunna sno han men mig hem ^^.
Sedan efter det körde jag och hämtade upp ninni, ner till jobbet och vänta på robert och sedan bar det av hem till robert i tomelilla.
Där drack vi kaffe och snackade skit ^^ Lyssnade även på all sorts musik.
Sedan nu sitter jag vid datorn och ska snart sova ^^..


HP & BIR

Mina föräldrars nya hund ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0