Fundering

har suttit här och tittat runt lite på nättet. Även skrivit upp ett par punkter som jag skulle vilja göra.
Ska hitta mer information om var dera sak. Så får man se var det bär av.

Idag har det varit en lugn dag, allt känns så hopplöst. Halv deppigt runt om kring känns det som.
till helgen ska vi ut och cykla med ett gäng, hoppas att vi får vara först för vi kommer cykla som fan hehe.. Ficka ska också med, men vad det blir det har vi inte kommit fram till än.
Tog en härlig promenad med hundarna innan och stannade till hos mina föräldrar och snackade lite.
Mamma berättade en läskig sak om spöken som hade hänt min kusin.. Min hud blev gås hus av det hon berättade. As läskigt. Hoppas att det aldrig händer en själv.
Sista långa dagen idag och i morgon är det bara ett kort pass. Härligt sedan är det helg, helgen som vanligt bara spinger iväg.

har kommit fram till det också när jag gick och funderade idag. Ush jag ska verkligen inte åka bort från mina hundarna igen och blir det så, så är det bara för en dag det är vad jag klarar. :)

Tycker jag babblar en massa skit i detta blogg inlägg och inget intressant alls och läsa, men tycker att jag kan ju skiriva ett blogg inlägg varje dag i allfall när jag hinner med.

nej nu ska jag plocka i hoppa min grejer.
Ha en trevlig dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0