En bit på vägen

Nu börjar stallet likna något. Härligt faktist, inte för att jag har gjort något med kagge är så jäckla duktig. En stor puss på han.
Då är det löning i morgon, har redan planerat vad som ska in handlas. En säck foder och gnagar blandning. Resten har jag hemma. Blir spolar vätska till min kära bil med. Måste ta mig i kragen och tvätta ruterna illafall köra ner och tvätta hela bilen. He he..

Ush känner mig så hängig, inte att jag håller på att bli sjuk men känner mig bara lite halv deppig. Fattar ej varför.
Hade mycket att göra idag innan jag skulle iväg till jobbet, men det hinns inte med. Vaknade inte förrens halv elva och hade satt klockan på halv tio.
Hade jätte svårt att somna i natt, låg och vred och vände på mig, sedan drog kagge sådan snarkningar hela tiden ^^ och när han inte snarkade så snarkade grimm. ^^..
Så ikväll kommer jag slockna som en stock när jag ska sova.

Fick tre burar igår av grannarna, nu har jag många burar ^^ tre ssa kanin burar mer än 1 meter långa var dera.
En hamster bur i stål och en i plast. 4 st fågel burar i olika storlekar. ^^ plus en stor hemma gjord chinchilla bur he he ^^..
Man kan ju fråga sig vad jag ska med alla tre burarna. hehe..
Men så fort kaninernas burar har blivit tillverkade i hundstallet så ska jag slänga kanin burarna, de är en aning ut slitna.

Ja får börja titta efter han till toppsi. Hon är 4 månader nu lite mer. Bästa tiden att para henne.
Så får se om jag hittar någon annars så kommer jag inte ta någon kull på henne.

Nej nu har klockan sprungit iväg, nu ska jag köra och jobba.

ha en trevlig dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0