Löning idag :)

Ja då var det löning idag. ingentligen är det bättre när lönen kommer efter den 25 än innan, nu får man vänta två dagar längre innan man får lön igen.
ja vad har skätt och hänt idag.
Var tvungen att gå upp väldigt tidigt, iallfall för min del halv nio redan då jag skulle vara hos doktorn tjugo över.
Efter jag hade varit hos doktorn blev det djuraffären. Två säckar foder till hundarna och sedan handlade jag tre stora märgknuter, på 1,5 kilo st. Skit billliga var det. Kunde inte låt bli att handla dem. Så dem ska de få ikcäll när jag kommer hem. Gissa om de kommer att älska dem. Funderar på att ge dem utomhus för fy fan för alla smuller och annat som kommer drösa av dem ^^..

Så det blev en dush när jag hade kommit hem och sedan en promenad med hundarna och nu sitter jag här.
Sitter och tittar efter en ny mobil. Men fan vad dyrt allt ska vara jag vill absolut inte gå och lägga 4000 kr på en mobil, vet själv att jag gav 1000 kr för den jag har och den har hållt i 3 år... Nu är den ju rätt kass efter att ha fått sig ett antal smällar under åren...
Aja får se i morgon.
Imorgon blir det nog allt upp tidigt, vi ska hämta ett badkar och sedan göra några ärenden i malmö. Ska in och titta på mobiler med då med.

Ne j ska sätta mig och titta vidare nu på mobiler innan jag sticker och jobbar.

ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0