Tisdag

Ja då är det ännu en dag gången. Går dagen var kanon var ute på lagret hela dagen ^^....
Idag har varit en lugn dag, efter att jag hade vaknat tog jag disken som var i mängder, men nu är den borta och det känns skönt.

Tittade över min hemsida innan och den ser rätt död ut, får uppdatera den lite här och där. Men i mellan åt känns det som det är till ingen nytta. ä det verkligen någon som är inne på den?
Får kanskek komma på något för att locka fler besökare.

Sitter och tittar på wheigt pulling seller till Grimm och Acke, det är verkligen svårt ^^ finns en massa färger och så kan man ha texter.
Kagge var upp med Grimm igår i grustaget och drog, det blev ett par 100 meter. Kagge berättade det att idag hade han sådan träningsvärk i låren då han fick dra ketingen ner till grustaget innan han började dra med grimm och sedan upp igen till bilen och det är en rätt skarp backe. Ja 19 kg i sand det är rätt tungtt Skulle ju skälv få ut ketingen ur bilen igår och det måste vara en syn ^^.. Pallade inte lyfta upp den så jag drog den ut ur bilen..

En timme till tills man sticker och jobbar. Sedan blir det hem och sova och vakna till en ny dag igen, Onsdag.

Ja nu vet jag inte mer vad jag ska skriva. så det får allt för idag.
Ha en trevlig dag idag.

Kommentarer
Postat av: ღ Rebecca

Tack för den fina kommentaren vännen <3

2009-11-17 @ 15:06:24
URL: http://www.rebeccanilsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0