Ny dushad


Ja då kommer man nästan precis ifrån dushen. Riktigt skönt att ta en dush efter att man har varit ute i detta skit väder.
Det har gått ett par dagar sedan jag bloggade sist. Men har inte haft någon lust alls och för det andra har jag inte haft något att skriva om.
I fredags var det lungt och lördagen också. Kvällen i lördags slutade med att jag ått chokelad pudding hemma hos mina föräldrar och tittade på film ifrån mina syskon var små.
Vi alla skrattade så att vi hade ont i margarna.
Sedan i igår då söndags var en lugn dag, mamma och jag tog en promenad med hundarna.
Sigge och pappy är riktigt söta tillsammans. Hade sigge lös påpromenaden och helt plötsligt hittade han en pinne. Full fart sprang han mot pappy och precis innan stannade han till och bjöd in till lek.
Så busig pappy blev, precis som terrierna bruka få terrier som man kallar det fick han. Flög och for i kopplet medrumpan under kroppen. Han såg verkligen så rolig ut.
Sedan är han ju tuff när han är ute tillsammans med mina hundar. Skälde på hästar och allt. ^^
Annars så var det bara lungt, slappade framför tv tillsammans med hundarna, och tittade på vänner. Tills sist var jag så trött så jag knappt såg vem av skådisarna det var på tv. Då kände jag att det var dags att krypa ner i sängen.

Annars idag har jag jobbat hela dagen. har haft riktigt trevligt och som vanligt skrattat så det värke i mina kinder. ^^
När jag kom hem blev det ju som sagt en lång promenad med hundarna i skit vädret och otroligt nog tyckte de också att det var riktigt skit väder. Efter det städade jag till kaninerna som verkligen är ett helt tids jobb :).. Tar sådan tid, ja om man gör på det viset som jag gjorde. Och inte lätt med tre kaniner som man måste ha särade och en över social kanin som ska med en över allt. Till slut satte jag henne i sängen så att hon kunde sitta och titta på mig. Borstning på alla tre och klo klippning blev det också.


Nej nu har jag nog inte mer att skriva. För nu ska jag ta mig en pan pizza och två mackor och krypa ner framför tv och titta på vänner. ^^
Vänner beroende hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0