Jag vet inte vad jag ska skriva

ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Snart dags att krypa ner i sängen och sova, för sedan när man vaknar så är det fredag.. fredags myss mm..

Idag när jag kom hem blev det en lång promenad med hundarna idet sköna vädret. För idag har det varit helt ok väder. Vet inte hur många dagar det har regnat. Men nu idag har solen till och med varit framme och vänt. Hundarna tyckte det var skönt med promenad.

när jag kom hem blev det att damsuga över, kagge var så gullig att laga den innan han stack och jobbade.

I morgon när jag slutar så har vi planerat att jul städa hela huset. Pust och stön, ska rota mig igenom gadroben med gardiner. Kanske hittar något som jag gillar och det kanske kommer upp.. Annars måste jag i allfall kasta dem, för de ligger bara och samlar damm..

Sedan i helgen ska vi träffa marianna med index och ska vi whigt puling med grimm och index. ska bli trevlig. Ska ha kameran med mig så jag kan ta kort :) hoppas också att det blir uppe håll ^^ .. Men annars i stort drag ska vi städa hela helgen.. .


nej nu har jag nog intem ycket mer att skriva.. ska kila upp och lägga mig nu..
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0