Jag lever och är trött

Ja det var allt ett par dagar sedan jag bloggade. Blir rätt dåligt med det när jag jobbar förmiddag.
Men när jag kommer hem så donar jag med allt annat och klockan springer iväg och sedan har jag ingen ork till att blogga.

Men annars är allting lungt, lyckades ta i sönder min dammsugare idag, tejpade den men det blev snätt och jag fick gå i en konstig ställning när jag dammsugade, när jag väl skulle vrida den rätt så kunde jag dammsuga lite till innan den rammlade av.
Så kagge får fixa den i morgon, hoppas jag.
Tränade lite med hundarna igår och det märks att man har legat lite på lat sidan med träningen. De gör allt och ingenting med andra ord. ^^ De är tokiga mina gossar..

Har fått förbaskat ont i knäet sedan sigge kastade sin kropps vikt på det. På morgonen är det ok med på kvällen värker det i hela knäet. Får all ringar fabror doktorn om det..

Nej annar har jag inte mycket mer att säga än god natt till alla. För nu är redan klockan för mycket, och jag vill ha krypit ner i sängen innan klockan är nio.. Annars är jag som en vandrande sombi på jobbet.

Tjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0