Det suger

Mmm det gör det verkligen. Oki mitt i veckan men inte en helg, helgen är ju helig. Så jag hoppas på att helgen bara springer iväg.

Har varit upp sedan klockan sex i morse efter att jag kom hem igen från malmö så la jag mig i sängen en timme men vet ej hur mycket jag sov inte mycket i allfall. Så när klockan var 11 var jag tvungen att dra mig upp ur sängen skutta in i dushen. Sedan blev det en promenad med hundarna.
Först träffade jag nobert och krestina, så pojkarna fick hälsa på filuren som precis kom från en lång promenad hos index.

Efter det gick vi på igen och hem, Då träffade jag marie-lousie och så snackade vi lite och så träffade jag lille ballen ^^.. Balie.. Så söt som socker. Sigge och hon var riktigt söta tillsammans.
Så nu har jag suttit en stund här vid datorn innan jag plocka lite här hemma innan jag ska sticka och jobba.

Blir johanna i morgon och hoppas på att det blir fin väder. Så vi kan träna lite hund eller annat.

Aja nu ska jag sticka. Kanske skriver ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0