Denna datorn är skum

Ja denna datorn är inte bara skum den är riktigt dum också. Ibland fungerar den hur bra som hälst, sedan ibland tar den hur lång tid som hälst innan den kommer in och har laddat klart.
Och jag som tycker om att dricka mit kaffe framför datorn har nu suttit här i 40 minuter innan den kom in.
Men jag han både läsa tidningen och hitta på en massa annat. ^^...

Ja då är det en ny jobb vecka. Det som är bra är att man är utvilad denna veckan gämtfört när man jobbar morgon. ^^ då brukar jag vara trött.

Sigge har gjort något med sin tass igen, vet ej vad men nu var det så på den stora dynan också.
Tror anledningen är att han inte lyfter på benen när han går precis som acke. Och när vi gick lång promenaden i lördags tror jag att det hände. Så vi tvättade och la om det igår och idag värkan han var bra igen och går bra på tassen.
Detta låter sjukt men jag blir nästan orolig om han är frisk för länge. ^^

Nej nu ska jag fixa med sista innan jag sticker och jobbar. Här kommer tränings videon från i helgen.

Ha det nice idag

 

Träning med hundarna 09-11-28 from Casandra Söderberg on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0