Blåser

Ja vilket skit väder det är. det är rätt okej att det regnar så länge det inte blåser. Men idag gör det både och, och fy fasen vad kallt det är i luften.

Morgon har varit ok, tog en skön dush efter att jag hade vaknat, gick och små plockade här hemma. Sedan blev det en sväng med hundarna, med både grimm och acke frös så att det blev en snabb runda.

Har suttit och funderat på en sak som jag ska börja med. Mer säger jag inte, tänkte pröva på det lite i helgen och se vad det blir av det. Sedan får man räkna ut en massa saker. Men jag kommer med mer information när jag ser hur det går ^^.. Denna saken kommer jag sätta ivärk, det med hundträning och lära in ett trix i veckan ja det har jag inte startat med då jag har lagt wheigt pulling rätt högt upp på listen med grimm och håller på med det nu. Sedan innan det har jag bara varit för trött och lat för att träna. Stygga mig mot mina hundar.

Snart dags att sticka till jobbet. Skönt när det är sånt hära väder att man är inne, sedan på sommaren gnäller man att det är för varmt att vara inne och att man vill vara ute i stället. Ja tänk människan blir aldrig nöjd.

Aja nu ska jag släppa ut hundarna innan jag sticker och jobbar.
Ha en trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0