Äntligen hemma

Nu är äntligen min älskling hemma igen. Jo det är ju så att kagge har varit bort rest nu i fyra dagar och jag måste säga att jag har haft det så jävla tråkigt, jag säger bara att det är tur att jag har mina älskade hundar, annars hade jag fanta mig krypit ner i resväskan och följt med.

Jag slutade tidigare igår och efter det bar det hemmåt och hämta hundarna innan vi begav oss in till malmö för at hämta han. Så klart hamnar jag bakom någon sås kopp som ligger och fiser i 50 km på en 100 km väg. Trodde att jag skulle bli knäpp. Men när det blev två filigt stack jag snabbare än llixten för bi dem.
Hundarna vart över lykliga att träffa husse igen specielt grimm som flög som en galning på han så fort vi hade anlänt hem.
Han hade också köpt med sig en pressent där ifrån. Jag har länge velat skaffa mig en morgon rock men har liksom inte haft tid eller ork att angaskera mig att åka och handla det.
Och då kommer han hem med världens underbaraste morgon rock. Så jävla mjuk och gossig, skulle lätt kunna gå runt i den hela tiden.

Senare på kvällen lagade jag midda och det blev skit äckligt tyvärr, smakade bara majonäs, men älsklingen värkade tycka om det han åt två portioner medans jag själv satt och pillade i min egna äckliga gjorda mat.
Det blev en film innan vi gick bort och tog en kopp kaffe hos mina föräldrar innan vi gick hem igen och tittade på vänner och åt glass. Klockan var nog lite över nio innan vi gick och la oss.

Och där med har jag varit trött hela dagen. Gäspat och ögonen har känts så tunga och det blir ju inte bättre av att man skulle tvätta idag, och kagge hade fylt tvätt ställningen med så mycket tvätt så att benen hade vikigt sig efter att jag hade kommit hem ifrån byn. Så jag blev bara så trött på det så jag vek ihoppa allt bar upp det på ovanvåningen, hämtade mig två stolar och pallade upp ställningen på det sedan. Nu slipper jag se det. Nu kom jag även på att varför har jag aldrig satt tvätten där innan så slipper man se det i vardagsrummet.

Där efter städade jag över lite innan det blev dushen ,så nu har jag betalt lite räkningar och tittat på vänner.
I morgon efter jobbet ska ninni och jag dra till ystad och shopa. Tänkte handla jul klapp till syskonen.
Annars blir det nog en helt lugn dag i morgon också.
Men ska i allfall gå och lägga mig tidigt idag så jag kan vara llite piggare.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0