Träning idag också

Ja då har man varit uppe på kraft verket idag också. Inte med ninni utan det var becca som var med idag.
Förra gången blev det bara cyklarna och bandet, men idag blev det flera olika saker så det känns lite i armarna.
Så vi stretshade lite i om klädnings rummet innan vi stack.
Var verkligen skoj att hitta på något med becca. Inte klokt som vi sa att vi bor så nära varandra och aldrig knappt träffas. Men vi får hoppas att det blir förändring på det.

Har faktist knappt gjort något sedan jag kom hem, jag rent i sängarna och sedan blev det en otroligt skön dush.
Sedan har det varit Tv, du blir vad du äter och vänner är det som jag har tittat på ^^...
Sedan har jag suttit och fixat med bilderna som jag ska skicka till Marinna, så nu är jag äntligen klar med förminskningen så i morgon får jag skicka dem om jag får tid.

Har precis vänt upp och ner på gadreben också, ska ju på julbord i morgon, Aja inget större det är bara i någon timme, men man får väl ändå sätta på sig lite finare än vardags kläderna.
Sedan i morgon är jag ingen brunet längre, tar kort förre och efter, som kommer upp här.

Nej nu ska jag allt gå och slänga mig i bingen..
Ha det NiCe


Kommentarer
Postat av: ღ Rebecca

Vi måste bli bättre på att ses :) Men du fick inget sms av dig i fredags, så antog att du inte hade någon träningsvärk ;)

2009-12-15 @ 13:00:10
URL: http://www.rebeccanilsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0