Snö oväder

I natt har det kommit en massa snö, shit blev helt shokad när jag vaknade och såg att det var en halv meter snö och vad jag har hört så lovar de mer.
Idag får bilen bli hemma och jag får skjutts till jobbet. De senaste dagarna har jag haft sådan otur inte med bilkörning utan med andra saker som att jag har tagit i sönder tre glas här hemma, hur lyckas jag samt en bröd rost och en dush kamin allt bara går i sönder runt om mig. Så därför har jag bestämt mig att om jag sätter mig i bilen så skulle det bara sluta illa tror jag.

Tog kort på hundarna idag när de var ute och plummasade i snön. Detta är Grimms första riktiga snö, förra året var det inte så mycket.
Hoppas att all snö finns kvar till i morgon för då blir det ut och röja med hundarna i snö, i allfall Grimm och Sigge, Acke tycker inte alls om det och fryser som fan.
Mammas hundar har fått upp plöjt så att han kan gå ut och kissa. Det är ju högre snö än vad han är. Så nu innan fick jag höra när han var ute och kissade, så förrsvann han i snön när han skutta upp vid kanten och kissa hehe..

Kagge får skåtta upp när han kommer hem och plocka fram mina termobyxer som ligger ute i garaget. Det var ju nära på att det åkte på tippen förra helgen. Tack och lov fick jag syn på dem, och kunde rädda dem.

Är så glad nu för tillfället vet inte varför.

Nej nu ska jag släppa ut mina gossar i snön innan jag sticker.
Ja Sigge kan förresten öppna dörren inte bra alls, så nu blir det att låsa över alllt :)

Ha det NiCe
Bjuder på lite bilder här under ifrån snön











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0