Nu har jag blivit duktig

Ja då kom man hem för en timme sedan efter att jag och Ninni på jobbet har varit på kraftverket och skaffat tränings kort, så i morgon blir det träning för oss. :) Igentligen skulle vi börja idag, men efter som vi båda har varit mer döda än levendes så blev det inget utan bara köpa kortet.

Det var mycket länge sedan jag har varit så trött som jag har varit idag, och inte bara det. Höll på att bränna in i ett rådjur också på vägen in till byn, de jäkla rackarna står ju på åkrarna nu.
Och när jag väl kom in till byn fick jag köra en lång omväg för att komma bort till ninni. Det hade vist hänt något i en bygnad, polis bilar, ambulanser och brandkåren var där, men jag såg ingen eld?
Aja får läsa det i tidningen i morgon. Hoppas bara vi får tidningen i morgon ^^
Så efter alla äventyren blev det att handla och så klart blev det ben till mina pojkar också.
Själv blev det en varm underbar dush som jag knappt villa ta mig ut ur. :)

Annars är väll veckan relativt lugn, jul bord med jobbet på fredag som jag faktist inte har lust med. Sedan blir det att röja här hemma också..
Och en sak till vi saknar vår grannar :(

Nej nu ska jag allt ta och gå och göra mig ett par mackor och krypa ner under filten och titta på TV, jag har ju TV kanaler. ^^ Så inga vänner idag i allfall tråkigt nog :(
Så det blir dog whispers på tv 4 + och där efter sängen och sova. Måste fan vara pigg till i morgon.

Ha det NiCe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0