Lusse katter

Idag har jag väll varit lite halv kraslig hela dagen.
Det hela började med vi vaknade på soffan klockan sex i morse, och då för flyttade vi oss till sängen och fortsatte sova.
Igentligen skulle vi upp där efter vid 9 men vi vaknade inte förrens elva. Ja halva dagen är gången inte mycket att göra åt det.
Så vi begav oss ut och började rensa som vi har snackat om så länge. ett stort lass blev det till tippen, sedan när vi kom tillbaka igen, öppnade vi bara och sedan stängde igen, ingen av oss hade lust mer.
Så det blev en härlig lång promenad med hundarna i det vackra vädret. Grimm med sin över skotts energie fick springa lös och rasta av sig ordentligt.
När vi hade kommit tillbaka blev det byn och handla. En massa gott, chips och dipa, lösgodis och lusse katter. Igentligen skulle jag vilja baka dem själv men då jag har fått feber och är inte riktigt klar i knoppen gav jag upp det så blev det att handla ett par i stället. Så det ska bli smaskens att trycka i sig dem efter middan som blir stinas kyckling med ris och curry sås, absolut favorit maten ^^ Kan nog aldrig föräta mig på det.

Tänkte spela in i morgon när jag tränar grimm. Vad det blir får ni se själva, men det handlar om balans och kontroll.

nej nu ska jag dra mig bort till soffan och krypa under filten och värma mig, kan ju hända att man slumrar till.

Ha det NiCe
Här kommer bilder på min nya färg, och barnen som ligger och myser i soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0