Jag blir riktigt arg

Fega jävlar säger jag bara. Att de inte bara kan komma till mig och säga vad de tycker.. Nej Gå andra håll i stället. Bara för att de är rädda på att jag skulle flyga i luften.. Oja de kunde ge sig fan på att jag skulle.. oo jag är så jäkla arg nu....

Annars idag har jag varit duktig, eller ja jag och ninni. Efter jobbet idag stack vi upp på kraftverket och tog en timmes pass. En halv timme på cyklarna och en halv timme på gång bandet..
Dock fick jag så jävla ont i fötterna då jag inte hade några skor utan gick på strumperna..
Så det lär man väll få lida för i morgon också...
vt ej om det blir någon träning i morgon, det återsår att se..

Annars när jag kom hem blev det en promenad med hundarna innan jag hoppade i dushen. Sedan damsugade jag över och sedan har jag nästan suttit i soffan hela tiden.. Blev mina mackor som det brukar vara...

Tittade även på doktor phil.. Handlade om barn och föräldrar.. Skit intressant.. Men fan inte klokt att en mamma kan hata sin dotter så mycket.. Aja.. Får ju inte se det nästa vecka :(

Nej nu ska jag gå och lägga mig och det blir tidigt...

Ha det NiCe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0