Jag blir knäpp på datorn

Alltså detta är tredje dagen som den klyddar. Den är så jävla seg så att det inte går att beskriva med ord, allting tar sådan tid för den att göra.
Men jag vet i allfall vad jag ska göra i helgen. Stor städning av datorn blir det. Fixa bland alla 240000 bilderna mm.. Gahh jävla massa arbete ser det ut som

mamma var här innan med lille bror eller pappy som han heter. Han fick ett rökt gris öra och en ung klöv som vi gör själva. Silken gotte gris va, det tycker i allfall jag. För mina hundar tar det knappt 5 minuter att äta upp det. Han tar det nog ett par dagar innan han har tryckt i sig det.
Sedan pissade den lille fisen här inne, men jag tog han rakt upp och ner och shit vad shokad han blev, han bara tittade på mig precis VA vad gör du, jag har aldrig sagt till han innan. Men han tog åt sig och märkte att han hade gjort fel.

Jag var och hämtade mitt pris igår som jag vann i djuraffären. En stor foder tunna till katter, katt mat till sterliserade katter, en liten prov påse med mat till gammla katter, en mugg och en burk liten med katt motiv, och en jul grans matta. Gulligt ^^

Nej nu ska jag köra och jobba, ligger redan rätt sent på det, men det är ju så när mamma kommer på besök och min planering skjuts upp lite..

ha det nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0