Hur mycket ska det snöa

Ja det kan man fråga sig, nu har det snöat i hur många dagar som hälst. vist jag är nog inte den ände som har gnält om lite snö, men nu tycker jag allt att det känns lite väl mycket obekvämt.
Runderna tar mycket längre tid och ik med jag får gå och spänna mig hela tiden för att hålla belansen så får jag fanta mig ont i knäet som sigge skadade mig i nu i höstas.

Annars så är läget lungt här nere, det är sista jobbe dagen i morgon nu innan jul. Skönt skönt med lite ledigheter.
Idag var det julklapps utdelning, fick ett stort hjärta plus tre små, typ att ha kakor i, men jag satte det på vasken och fylde det med lite lök och morröter. Och de små la jag ett väre ljus i, blev verkligen mysigt. ^^

Älsklingen fick bio biljetter i julklapp av jobbet. Så nu i jul ska vi ha en hel dag tillsammans med bio en god middag. Känns verkligen super då vi inte spänderar så mycket tid tillsammans när vi jobbar.
Vad jag har fått av mitt jobb vet jag ej inte än. Sparar mig med att öppna packetet tills på jul afton.
Två dagar kvar med andra ord till jul, och för första gången på mycket länge så är det snö på julafton. Tror ju inte att över en meter snö skulle tin bort på två dagar. ^^

Nej ska nog allt släppa ut hundarna nu innan jag går och lägger mig, igår blev jag så jäkla trött när jag tittade på du blir vad du äter, och hade Grimm vid fötterna acke på magen och sigge upp vid huvudet. Liksom ögonen gick i kors och det var verkligen helt omöjligt att hålla dem öppna, så det blev ett par minuter som jag slumrade till.

Här kommer några bilder som vi tog i söndags när vi var ute med hundarna.
Håller även på att uppdatera på hemsida, håller på att fixa en ny galleria.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0