Hängig

Ja idag känner jag mig riktigt hängig. Vet inte varför, allt känns segt och jag är nog fan trött också. När klockan ringde i morse orkade jag knappt kravla mig ur den så det slutade med att jag låg och drog mig i 20 minuter innan jag skuttade in i dushen.

Sedan blev det en promenad med hundarna. Kagge gjorde i ordning gris tassarna igår i ugnen, så när vi kom tillbaka från rundan så fick de själva välja i lådan en tass. Grimm hade det jätte svårt, först var han tvungen att slicka på två sedan tog han en. Acke klapp en snabbt och då ville Grimm ta en till.
Sedan Sigge han stod och tittade i lådan och sedan tog han också en.
De ser så roliga ut för de är precis som barn när de ska välja en kaka eller godis :)..

Jävla data mus des utom. jag kan inte vänster klicka på den. Och jag har närmare 300 kr som jag ska förminska. Så jag får väll koppla in en annan data mus ikväll eller i morgon så jag kommer igång att för minska dem.

Annars idag blir det lungt, ska snart köra, har lite ärenden som jag ska innan jag ska till jobbet. Måste tanka och sedan vann jag 3 pris i tävlingen i djurraffären som vi var i söndags på jul skyltningen. Spännande att se vad det jag vann. ^^..

Jag får väll göra mig i ordning nu då
Ha en trevlig dag diag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0