Funderingar och nya snö kort

Denna dagen har varit kanon mysig måste jag säga. Idag efter att man hade vaknat blev det en skön dush innan jag och kagge begav oss ut med hundarna i snön. Riktigt kallt om kinderna var det.
När vi var på väg hem så skulle jag springa förre med sigge för att plöja upp gången då jag hade termobyxer, men det jag inte såg var att det var en tjej ute med sin lilla hund och när jag precis fick syn på den och skulle dra undan sigge så kom Grimm in i bilden och helt plötsligt låg jag rak lång på gatan. Det hela slutade med att vi alla skrattade.

När vi kom hem blev det på med selen på grimm och sedan fick han dra en lite runda, och det var verkligen uppskattat då han tycker det är så jäkla skoj.
Efter det blev det en kopp kaffe hemma hos mina föräldrar och efter det bar det av till byn och handla lusse katter. Sjukt sugen på det.
Så när vi kom hem efter handlandet blev det att krypa ner i soffan med en kopp capputcino Maraboo och lusse katt. och så klart tre sjukt godis sugna hundar.
Det blev Tv tittande ända tills mina föräldrar ringde och sa att det var dags för midda då de bjöd på midda idag. Intaliensk lassange och efter det blev det pyssel och det hela av slutades med en koppa kaffe och schokelad muffins framför tv.

Så nu kom vi hem för en timme sedan och vi ska snart krypa ner och sova. Så man inte sover bort dagen i morgon.

Har suttut och funderat idag och jag har rätt mycket som jag ska göra 2010. Och det som står aldra högst på shemat är att jag ska ut och tävla med hundarna.
Acke ska ställas på malmö internationella. Och för grimm ska jag beställa ett tävlings licens kort. Det blir Lydnads klass 1. Sårfort snön har försvunnit blir det nötande av lydnads klass 1.

Men nu är klockan mycket.
Bjuder på ett par bilder från dagen promenad med hundarna.
Ha det NiCe






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0