Det är lite vitt ute

Ja då har det kommit lite snö, men inte så mycket snö så att det täcker marken.
Tog en härlig promenad med hundarna i kylan idag, kändes verkligen super skönt när kylan biter en i kinderna.
Grimm och Sigge tyckte det var kanon skönt, men inte acke, han är inte alls förtjust i att ha täcke på sig.

Ja då är det mondag idag och 5 dagar arbete att avärka. Ska få besked denna veckan så är lite pirrig. Men det är bara att hålla tummar och tår, tassar och allt.

Ush tog ju den svin influense sprutan i fredags och det känns verkligen skit att man ska ha behövt vara kass hela helgen. Hade jag vetat det så skulle jag inte ta den, sedan har jag haft delade tankar om det, vet igentligen varför jag gick och tog den i fredags.
Hoppas ändå att det var bra att man tog den.

Nej får väll göra mig klar för att sticka och jobba. Skulle igentligen träna idag, men känner i kroppen att det skulle bara vara riktigt dumt att göra det..

Ha det NiCe


Kortet taget förra året i brösarp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0