Underbar morgon

Idag har det varit en sådan underbar morgon, en riktig sommar morgon. Dock vaknade jag alldeles för tidigt än vad jag hade planerat. Men så är det när man somnar på soffan. Fan får skärpa mig och sluta somna på soffan, jag skäller när kagge drar några snarkningar framför en film på soffan, men jag hinner knappt säga till han så somnar jag själv :) Mmm tokig är man.

Det blev en härlig morgon promenad med hundarna i solen, dock en aning varmt och jag började känna att jag började bli svitt.
Efter det diskade jag undan och drog över med damsugaren. Sedan har jag suttit här vid datorn och tittat runder. Sitter och letar efter kilos säckar med gnagare foder. Men det är dock inte lätt. Har handlat ett par kilo nu när jag handlar till dem men tror att jag kännar bättre på det att köpa ett säck med foder i stället till dem.

Har redan tittat ut utställning till lilla London, funderar att ta med Baffy också och ställa i sälkapps gruppen. Men det återstår att se hur hennes päls är. Blir att borsta henne och klippa henne nu i morgon eller på onsdag. Så slipper mammsen ha med det att göra. Måste också anmäla acke till utställningen i sep och jag hoppas innerligt att papperna kommer innan onsdag till grimms allmänlydnads kurs, annars är det kris ik med den börjar nästa vecka. Men det löser sig annars.
Jag höll även på att damsuga upp Londons stamtavla idag. Men lyckades rädda den :) Fråga mig inte hur det hela gick till :)


Har mycket att fixa med hemsidan också, en del som ska uppdateras samt att bloggen ska läggas ut. Får väll bli nu i veckan eller i nästa.
Bilen går som en klocka till och med kagge älskar den mer än den andre :) Mmm min bil hi hi hi.. helt underbar att köra med, dock var den allt lite läskig att köra i förraveckan då det var första gången och jag hade verkligen noll koll på var alla knapparna var till, men det var bara att gissa. Tur att ingen såg mig för att jag började köra och sedan blev sikten mindre och mindra då ruterna immade igen, såg absolut inget. Dock var jag lite sent ute också till jobbet, men det var bara att stanna vid sidan på med värmen och sitta där tills jag såg, tog inte lång tid men lite stressig blev jag. den fick allt pröva på att köras V70 00 körning igen byn he he.. Det är min speciela körning när man är ute i sista minuten :) och ska hämta upp ninni i byn he he...
Det är bara en sterio som fattas :) lite dö fött att köra och inte ha någon musik, älskar att spela musik och specielt på morgonen förr då vaknar man till..

jag måste fixa bloggen, vart annat inlägg blir med stora bokstäver och varannat med smått. Fattar inte varför det blir så, ändrade bara storleken, men tror inte att det finns någon kod så att man ändrar så att vart annat blir stort och vart annat litet.. Eller det kanske gör det?

Nej nu ska jag ringa mina föräldrar och se om de är vakna, de kom hem inatt så jag vet ej när de kommer att vakna.
Sedan blir det att driva och jobba.

Ha en trevlig dag idag..


Ligger och myser.

Baffy ser allmänt sur ut

Sitter och lukat på sitt galler

Så här bor våra flickor för tillfället. Tills kanin boxarna är klara.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0