Packat äpple

Nu har vi precis kommit hem efter att ha varit i kivik sedan klockan nio i morse och packat äpple. Fasen vad skoj det är att packa.
Vi brukar alltid skoja och idag var kagge vårt stora objekt. Han tog lapparna som klistrar på låderna med namn på äpplena och klistrade på mig. Det hela slutatade med att vi skulle ha ett personal möte om kagge skulle få stanna kvar. Ord förande i det hela skulle grimm vara... Och då sa vi ja då lär ju han bli kvar, Kagge är ju grimms favorit. :) he he ja vi är lite knasiga ibland.
Efter att vi var klara med packningen blev det fika och efter det drog vi till Simrishamn till kagges syster för att lämna bilderna från när vi var på folkrace. Det var bara en kort stund vi var där sedan begav vi oss hemåt.
Och shockade på vägen hem blev vi, när vi kom till rundelen i tomelilla så kommer där en bil med hela bagage luckan öppen. Och idioten som sitter i märker inte i heller att luckan är öppen. Bak i bagageluckan stod där en frysväska och låg en filt, vi bara väntade på att sakerna skulle ramla ut.  Tur nog så ramlade de inte sakerna ut innan kärringen i bilen upptäckte att luckan vara öppen och hon hade kört så sedan vi mötte henne mer än 3 km.
Silken jäkla idiot och vilken fara hon hade gjort i trafiken, jag sa till kagge att han skulle tuta på henne när vi skulle köra om men det gjorde han inte. Hade jag varit själv i bilen lovar jag att jag hade gjort det.
När vi sedan kom till sjöbo så handlade vi lite och nu är vi hemma och nu sitter jag här.
Ska strax göra kagge sälkap vid tv då han tittar på rambo den sista filmen.

I morgon har vi mycket på planeringen blir ystad (hemligt) mer om det kommer det i morgon :)..
Sedan ska jag handla blommer till min mormors grav och köpa ljus. 1 år sedan min älskade mormor gick bort :( Saknar henne så fruktansvärt mycket. Det fattas en sådan stor del i mitt liv och under ehla detta år har det fattas något... Kommer alltid att sakna henne och det kommer alltid att vara ett stort hål. Skulle kunna göra vad som helst bara för att få henne tillbaka. Tyvärr fick man ej sörja då mammas syster och hennes man stälde till med världens liv. Igentligen inte förvånad men va fan på en människas bortgångs dag. HALLÅÅÅ alltså.. Kommer alldrig att förlåta det så länge jag lever. Oförlåtligt. Man fick knappt sörja... Ushhh jag blir så fruktansvärt arg när jag tänker på det. så nu kan jag ej skriva mer om det.
Men i morgon ska jag i allafall fixa med det. Sedan vet jag ej om jag har fler planer för i morgon. Kanske blir malmö, vi skulle behöva åka in till bil tema, men får se om det hinns med.

Ja grimm är bara för härlig nu när vi kom hem, han har varit i bilen nästan hela dagen (Super tråkigt) jag vet.. Så klart har de kommit ut och sprungit och gjort sina behov. Men i allfall nu när han kom hem så sprang han allt vad han kunde in lyft locket till sin leklåda och körde ner huvudet tog upp en pipleksak och sprang ut och började leka med den. Vad då ha varit fruktansvärt utråkad och understimulerad he he he..
Acke den fisen han är bara så brot skämd när han är hos kagges föräldrar. Idag åt han katt mat ett x antal gånger som han lyckade blinka till sig. Sedan satt han till och med på stolen vi köksbordet och tittade när vi åt.. Vadå bortskämd.. :) hehe Oki ja han brukar sitta med vid bordet här hemma när jag äter hehe..

Nej nu ska jag gå och titta på filmen.
Ha en trevlig lördags kväll för det ska jag ha. Blir hemma gjord pizza lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0