Då var det ny blogg igen

Jag som sagt var jag ej nöjd över den andre bloggen. Så nu har jag suttit och gjort en ny. Denna blev jag faktist nöjd med och det var inga motgångar när jag gjorde den i heller.
Den andre bloggen raderade jag, då jag absolut inte alls var nöjd med den.
Denna bloggen kommer jag att lägga upp på hemsidan sen, men när det blir det vej jag ej.

Annars idag har det varit lungt. Tog en härlig promenad med hundarna, dock alldeles för varmt var det. Så det blev allt en kort promenad. Sedan drog jag över med damsugaren och hoppade i dushen.

Nu tänkte jag göra i ordning två bullar till mig. Älsklingen hade varit och handlat innan och en massa gott pålägg har han också handlat, Mumms... Så klart blir det vänner också :) tredje avsnittet idag, tar det lungt så har jag mer att se :)..

Nej nu får jag allt gå och göra något vettigt. Det skulle vara jätte skoj om ni ville kommentera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0