Äntligen Fredag

Ja då har äntligen fredagen kommit, veckan gick ändå riktigt snabbt. Skulle igentligen ha jobbat över i morgon, men efter som jag hade bestämmt med kagge och hans föräldrar att jag skulle packa äpple så tackade jag nej till att jobba över i morgon.
Så i tidigt på morgon ska vi dra till kivik och packa äpple. Jag tycker verkligen det är så mysigt :) stå där och plocka och lägga i äpplena i lådan.. MMMMM bara så mysigt he he och skoj för den delen också :)

Annars idag när jag hade slutat så fixade kagge med min bil medans jag städade över och tog en dush efter det fixade vi med hundburarna i bilen och sedan betälde vi mat. Vi firade kagges föddelsedag lite senare ik med vi jobbade båda två i veckan. 
Så det blev china mat smaskigt ska jag be och få tala om. 
Så till maten blev det film och nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem så vi kan hänga upp tvätten och sedan plcoka fram godiskålen och titta på ännu en film. 

Imorgon annars vet jag ej vad som händer efter att vi har packat äpple. Jo simrishamn och sedan förmodligen hem. 
Söndagen har jag ej några planer än förr, men det återstår att se vad som dyker upp. 

Nu har jag även nästan precis jätt hundarna mat, de bara går runt och små rapar hela tiden :) Så söta de är mina små grisar he he....

Nej nu ska jag allt hänga upp tvätten för nu hör jag att kaggen o tvätten har kommit. 

Ha en fortsatt trevlig kväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0